Wygraj klienta
Autor: Paweł Panek Marcin
Wydawca: Złote myśli
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych.
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów. Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji "Wygraj klienta"? Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik. Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym: * jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia; * dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów; * jak przyciągnąć uwagę klienta; * co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco); * jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił najlepsze efekty. Dowiesz się, jak zbadać i rozgryźć zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów. Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją "Wygraj klienta".
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.