Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
Autor: Joanna Stalka-Jarska
Wydawca: Harmonia
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli.
Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania.
Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych.
Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników.
Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć.
Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS).
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli.
Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania.
Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych.
Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników.
Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć.
Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS).
Przeznaczona jest dla 2–8 graczy w wieku 14–18 lat.
W skład zestawu wchodzą:
- instrukcja
- 100 kart z pytaniami
- 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy
- 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu
- beczkę soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.