Wskazuję nazywam rozumiem część 1
Autorzy: Anna Chojnacka , Joanna Kuźniarska
Wydawca: Harmonia
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem.Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych.Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.
W teczce znajduje się:
- książeczka z przykładami ćwiczeń;
- zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).
Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na co dzień.Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach.
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.
W teczce znajduje się:
- książeczka z przykładami ćwiczeń;
- zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).
Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na co dzień. Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.