Upowszechnianie animacja komercjalizacja kultury

Upowszechnianie animacja komercjalizacja kultury

Autor: Józef Kargul

Wydawca: PWN

historia upowszechniania kultury w Polsce zmiany w postrzeganiu, traktowaniu, dystrybucji, udostępnianiu i praktykowaniu kulturykoncepcje, formy i idee uczestnictwa w kulturzeinstytucje upowszechniania kulturyznaczenie animacji kultury i rola animatorów w społeczeństwiewzory aktywności kulturalnej PolakówPodręcznik przeznaczony dla:studentów pedagogiki, kulturoznawstwa, antropologii kultury, socjologiinauczycieli akademickich, pracowników naukowych zajmujących się rozwojem kultury w Polscepracowników instytucji związanych z upowszechnianiem kultury, działalnością z zakresu animacji społeczno-kulturalnejwszystkich zainteresowanych kulturą w PolsceJózef Kargul ? profesor zwyczajny, kierownik Zakładu Pedagogiki Społecznej i Poradoznawstwa w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, członek Senatu DSW.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

historia upowszechniania kultury w Polsce
zmiany w postrzeganiu, traktowaniu, dystrybucji, udostępnianiu i praktykowaniu kultury
koncepcje, formy i idee uczestnictwa w kulturze
instytucje upowszechniania kultury
znaczenie animacji kultury i rola animatorów w społeczeństwie
wzory aktywności kulturalnej Polaków
Podręcznik przeznaczony dla:
studentów pedagogiki, kulturoznawstwa, antropologii kultury, socjologii
nauczycieli akademickich, pracowników naukowych zajmujących się rozwojem kultury w Polsce
pracowników instytucji związanych z upowszechnianiem kultury, działalnością z zakresu animacji społeczno-kulturalnej
wszystkich zainteresowanych kulturą w Polsce
Józef Kargul ? profesor zwyczajny, kierownik Zakładu Pedagogiki Społecznej i Poradoznawstwa w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, członek Senatu DSW. Członek rady redakcyjnej ?Edukacji Dorosłych? oraz zespołu redakcyjnego ?Biblioteki Edukacji Dorosłych?. Autor wielu prac z zakresu andragogiki, pedagogiki społecznej, problematyki kultury i jej upowszechniania, w tym książki Od upowszechniania kultury do animacji kulturalnej.

Dodatkowe informacje

Akademickie
1 stycznia 2012
380
Upowszechnianie animacja komercjalizacja kultury
978-83-01-16970-1
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.