Trywializacja feminizmu : pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego

Trywializacja feminizmu : pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego

Autor: Olivia Kłusek

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy nimi a konkretnym tytułem prasowym (?Twój Styl?, ?Wysokie Obcasy?, ?Wysokie Obcasy Extra? i ?Cosmopolitan?).

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy nimi a konkretnym tytułem prasowym (?Twój Styl?, ?Wysokie Obcasy?, ?Wysokie Obcasy Extra? i ?Cosmopolitan?). Ponadto opracowano oryginalne, autorskie definicje form postfeminizmu, dotychczas niespotykane w pracach naukowych.

Dodatkowe informacje

Psychologia
1 stycznia 2017
161
Trywializacja feminizmu : pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego
9788378655619

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.