Terapia dzieci i młodzieży procedury poznawczo-behawioralne

Terapia dzieci i młodzieży procedury poznawczo-behawioralne

5,0/10 (3 głosów)

Autor: Opracowanie zbiorowe

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Autorzy książki – wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży – przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej.W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod.Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi.Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów.

dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale

Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Autorzy książki – wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży – przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów.

dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale

Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi,

eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów.

dr John R. Weisz, Judge Baker Children’s Center, Uniwersytet Harvarda

Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.

Philip C. Kendall jest profesorem psychologii z nadania Laury H. Carnell oraz dyrektorem poradni zaburzeń lękowych dzieci i młodzieży na Uniwersytecie Temple. Międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz badań nad skutecznością psychoterapii, od lat zajmujący się poznawczo-behawioralną terapią zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży.

Dodatkowe informacje

Psychologia
1 stycznia 2010
510
Terapia dzieci i młodzieży procedury poznawczo-behawioralne
978-83-233-2909-1
pl
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.