Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania

Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania

Autor: Joanna Zawadka

Wydawca: Elipsa

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury ? głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury ? głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej.

Książka ma budowę dwudzielną. Pierwsza część zatytułowana ?Grafotaktyka w świetle literatury przedmiotu? stanowi wprowadzenie teoretyczne do tematyki świadomości grafotaktycznej i sposobów jej badania. Część II, badawcza, stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone świadomości grafotaktycznej uczniów szkoły podstawowej. Analizy ilościowe i jakościowe są rzetelne i starannie zostały w pracy zaprezentowane. Przedstawiają one stan i poziom, a także dynamiczną zmienność świadomości grafotaktycznej dzieci i ? nade wszystkim ? jej wpływ na naukę pisania. Na końcu Autorka przedstawia dyskusję nad otrzymanymi wynikami, prezentuje dalsze pytania badawcze oraz wskazuje możliwe perspektywy i obszary dla kolejnych badań nad świadomością grafotaktyczną.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2019
204
Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania
9788380172531

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.