Strategie na niepewne czasy. Biznes w obliczu wojen celnych, deglobalizacji i czarnych łabędzi

Strategie na niepewne czasy. Biznes w obliczu wojen celnych, deglobalizacji i czarnych łabędzi

Autor: Bartłomiej Baudler

Wydawca: MT Biznes

To książka dla właścicieli firm, menedżerów i członków zarządów, którzy czują, że dotychczasowe strategie nie działają już tak jak kiedyś – i zastanawiają się, jak prowadzić firmę w czasach geopolitycznych napięć, niestabilnych łańcuchów dostaw i deglobalizacji.

Strategie na niepewne czasy to praktyczny przewodnik napisany przez eksperta z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami produkcyjnymi, sprzedażą i operacjami międzynarodowymi.Autor łączy analizy z narzędziami do bezpośredniego zastosowania: checklistami, pytaniami strategicznymi, scenariuszami „co, jeśli” i gotowymi modelami podejmowania decyzji w warunkach niepewności.

W książce znajdziesz:

  • nowy model strategii odporny na zakłócenia i presję z otoczenia
  • przykłady, jak firmy takie jak Apple, TikTok czy Schneider Electric redefiniują swoje przewagi
  • metody prowadzenia biznesu, gdy nie masz pełnej informacji, a ryzyko rośnie szybciej niż Excel jest je w stanie wyliczyć
  • konkretny schemat myślenia strategicznego: jak połączyć geopolitykę, technologię, strukturę operacyjną i kulturę zespołu w spójną, elastyczną całość.

To książka dla tych, którzy nie chcą czekać na kryzys, tylko budować odporność, zanim będzie potrzebna.

Bo dziś nie wygra ten, kto działa najtaniej.Wygra ten, kto potrafi działać mimo wszystko.

Bartłomiej Baudler - dyrektor zarządzający z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami produkcyjnymi, sprzedażą i operacjami międzynarodowymi.Kierował spółkami przemysłowymi w Europie, specjalizując się w rozwoju, restrukturyzacjach i strategicznych transformacjach w zmiennym otoczeniu rynkowym.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

To książka dla właścicieli firm, menedżerów i członków zarządów, którzy czują, że dotychczasowe strategie nie działają już tak jak kiedyś – i zastanawiają się, jak prowadzić firmę w czasach geopolitycznych napięć, niestabilnych łańcuchów dostaw i deglobalizacji.

Strategie na niepewne czasy to praktyczny przewodnik napisany przez eksperta z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami produkcyjnymi, sprzedażą i operacjami międzynarodowymi. Autor łączy analizy z narzędziami do bezpośredniego zastosowania: checklistami, pytaniami strategicznymi, scenariuszami „co, jeśli” i gotowymi modelami podejmowania decyzji w warunkach niepewności.

W książce znajdziesz:

  • nowy model strategii odporny na zakłócenia i presję z otoczenia
  • przykłady, jak firmy takie jak Apple, TikTok czy Schneider Electric redefiniują swoje przewagi
  • metody prowadzenia biznesu, gdy nie masz pełnej informacji, a ryzyko rośnie szybciej niż Excel jest je w stanie wyliczyć
  • konkretny schemat myślenia strategicznego: jak połączyć geopolitykę, technologię, strukturę operacyjną i kulturę zespołu w spójną, elastyczną całość.

To książka dla tych, którzy nie chcą czekać na kryzys, tylko budować odporność, zanim będzie potrzebna.

Bo dziś nie wygra ten, kto działa najtaniej. Wygra ten, kto potrafi działać mimo wszystko.

Bartłomiej Baudler - dyrektor zarządzający z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami produkcyjnymi, sprzedażą i operacjami międzynarodowymi. Kierował spółkami przemysłowymi w Europie, specjalizując się w rozwoju, restrukturyzacjach i strategicznych transformacjach w zmiennym otoczeniu rynkowym. Budował zespoły, skutecznie prowadził firmy przez kryzysy i okresy przełomowych zmian, zawsze łącząc globalne spojrzenie z realnym, ludzkim podejściem do biznesu.

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2025
288
Strategie na niepewne czasy. Biznes w obliczu wojen celnych, deglobalizacji i czarnych łabędzi
978-83-8231-733-6
pl
Miękka ze skrzydełkami
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.