Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Autor: Bogusław Nierenberg

Wydawca: PWN

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Dodatkowe informacje

Kulturoznawstwo
1 stycznia 2023
436
Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
978-83-01-23234-4
Twarda
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.