Open Beta

Open Beta


Książki wydawcy Open Beta

Daryl Baxter

Jak powstawał Tomb Raider

Pełna anegdot i detali historia powstawania dwóch pierwszych części legendarnej serii gier Tomb Raider, opowiedziana z perspektywy członków oryginalnego zespołu …

Ian Nathan

Wszystko, co sobie wymyślisz. Peter Jackson i jego Śródziemie

“Wszystko, co sobie wymyślisz” to kompletna historia filmowego Śródziemia Petera Jacksona, w której autor zabiera czytelnika w podróż przez wszystkie …

David L. Craddock

Niech żyje Mortal Kombat. Runda 1

Niech żyje Mortal Kombat to książka wyczerpująca temat. Musicie ją przeczytać!– Cliff Bleszinski, twórca Gears of War i Unreal Obszerna, …

John Romero

DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie

Inspirująca, długo oczekiwana autobiografia projektanta gier wideo i współtwórcy DOOMa, Johna Romero. John Romero, pierwsza prawdziwie rockowa gwiazda świata gier, …

Nick De Semlyen

Bohaterowie ostatniej akcji

Zakulisowa opowieść o bohaterach kina akcji, którzy rządzili Hollywood w latach 80. i 90., oraz legendarnych filmach ― od Szklanej …

David L. Craddock

Potwory w ciemności. Jak powstało UFO Enemy Unknown

Kulisy powstania kultowej gry strategicznej David L. Craddock, autor książek o historii gier i pisarz, zagłębia się w historię kultowej …

Reggie Fils-Aime

Wbrew regułom gry. Z Bronksu na szczyt Nintendo

Reggie Fils-Aimé, były prezes i dyrektor operacyjny Nintendo of America, dzieli się opowieściami o jego nieprawdopodobnej drodze na szczyt oraz …

Opracowanie zbiorowe

Witajcie w Dunder Mifflin. Historia serialu The Office

Dołącz do załogi Dunder Mifflin i wróć do Scranton! Przed tobą przezabawna i jednocześnie nieprawdopodobna historia zza kulis uwielbianego serialu …

David Kushner

Jacked Chuligańska. Historia Grand Theft Auto

Jak grupa młodych, niedocenianych marzycieli z niewielkim doświadczeniem może zmienić kulturę i przemysł? W przypadku branży gier wideo wartej 75 …

David Kushner

Masters of Doom: O dwóch takich, co stworzyli imperium i zmienili popkulturę

Światowy bestseller i jedna z najlepszych książek o historii gier. "Masters of Doom" to prawdziwa opowieść z pierwszej ręki o …

Marcin Kosman

222 polskie gry, które warto znać

Gdy w pierwszej połowie lat 80. rodzimi entuzjaści komputerów ZX Spectrum, Commodore i Atari rozpoczynali zabawę w tworzenie gier, nie …