ICAN Institute

ICAN Institute


Książki wydawcy ICAN Institute

Maria Mycielska

Praktyczny podręcznik zarządzania kulturą firmy

Poznaj pozycję obowiązkową dla osób zarządzających organizacją oraz HR! To praktyczne wskazówki, konkretne rozwiązania i case study firm w Polsce, …

Marc Effron

8 kroków do wyższej efektywności. Skup się na tym, co możesz zmienić (i zignoruj całą resztę)

ODKRYJ FORMUŁĘ, DZIĘKI KTÓREJ W OŚMIU PROSTYCH KROKACH OSIĄGNIESZ SZCZYT SWOICH MOŻLIWOŚCI! Marc Effron, ekspert specjalizujący się w zarządzaniu talentami …

Ming Zeng

Inteligentny biznes. Jak Alibaba uczy działać, konkurować i wygrywać w cyfrowym świecie?

JAK DZIAŁAĆ SKUTECZNIE, KONKUROWAĆ, SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ I WYGRYWAĆ W ŚWIECIE, W KTÓRYM WSZYSTKO STAJE SIĘ CYFROWE? Czas porzucić przestarzałe praktyki …

Friederike Fabritius, Hans Hageman

Umysł Lidera - F. Fabritius, W. Hageman

PRZEJMIJ KONTROLĘ NAD MÓZGIEM I OSIĄGNIJ PEŁNIĘ SWOJEGO POTENCJAŁU! Jak pobudzać mózg do pracy i przez całe życie doskonalić swoje …

Daniel Shapiro

Negocjuj nienegocjowalne. Jak rozwiązywać konflikty podszyte emocjami?

Wynegocjuj więcej dzięki przełomowym odkryciom z zakresu psychologii konfliktów. Konflikty mają ogromną moc ? przejmują kontrolę nad nami, naszym życiem, …

Eric Flamholtz, Yvonne Randle

Kultura firmy

CZY ZNASZ TAJEMNICZY I NIEWIDZIALNY SKŁADNIK SUKCESU FIRMY? Jak Walmart z małej firmy w Arkansas stał się jednym z największych …

Sergiusz Trzeciak

Personal Branding for Leaders

DAJ SIĘ POZNAĆ INNYM: WCIEL W ŻYCIE SWOJĄ STRATEGIĘ PERSONAL BRANDINGU! Wielu liderów myśli, że dzięki ich wiedzy, umiejętnościom i …

Justin Roff-marsh

Machina sprzedażowa

STWÓRZ SUPERWYDAJNĄ ORGANIZACJĘ dzięki przełomowej metodzie Justina Roffa-Marsha Większość firm ciągle w zbyt małym stopniu wykorzystuje korzyści związane z podziałem …

Mark Roberge

Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży

SPRZEDAŻ TO NIE SZTUKA LECZ NAUKA! PORA WYKORZYSTAĆ SPRAWDZONE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA SKALOWALNEJ I EFEKTYWNEJ EKIPY HANDLOWEJ. W większości organizacji …

Madhavan Ramanujam, Georg Tacke

Monetyzacja Innowacji. Jak projektować i wyceniać produkty i usługi, za które klienci chętnie zapłacą wyższą cenę?

ZAPROJEKTOWAĆ, STWORZYĆ, ZAREKLAMOWAĆ, WYCENIĆ! BY ODNIEŚĆ FINANSOWY SUKCES, MUSISZ ODWRÓCIĆ TEN PROCES! Na niezwykle konkurencyjnych rynkach innowacje przestały być dla …

Hermann Simon

Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes?

To paradoks: z jednej strony firmy chcą za wszelką cenę uniknąć wojny cenowej, a z drugiej wielu menedżerów uważa, że …