ICAN Institute
Książki wydawcy ICAN Institute
Maria Mycielska
Praktyczny podręcznik zarządzania kulturą firmy
Poznaj pozycję obowiązkową dla osób zarządzających organizacją oraz HR! To praktyczne wskazówki, konkretne rozwiązania i case study firm w Polsce, …
Marc Effron
8 kroków do wyższej efektywności. Skup się na tym, co możesz zmienić (i zignoruj całą resztę)
ODKRYJ FORMUŁĘ, DZIĘKI KTÓREJ W OŚMIU PROSTYCH KROKACH OSIĄGNIESZ SZCZYT SWOICH MOŻLIWOŚCI! Marc Effron, ekspert specjalizujący się w zarządzaniu talentami …
Ming Zeng
Inteligentny biznes. Jak Alibaba uczy działać, konkurować i wygrywać w cyfrowym świecie?
JAK DZIAŁAĆ SKUTECZNIE, KONKUROWAĆ, SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ I WYGRYWAĆ W ŚWIECIE, W KTÓRYM WSZYSTKO STAJE SIĘ CYFROWE? Czas porzucić przestarzałe praktyki …
Friederike Fabritius, Hans Hageman
Umysł Lidera - F. Fabritius, W. Hageman
PRZEJMIJ KONTROLĘ NAD MÓZGIEM I OSIĄGNIJ PEŁNIĘ SWOJEGO POTENCJAŁU! Jak pobudzać mózg do pracy i przez całe życie doskonalić swoje …
Daniel Shapiro
Negocjuj nienegocjowalne. Jak rozwiązywać konflikty podszyte emocjami?
Wynegocjuj więcej dzięki przełomowym odkryciom z zakresu psychologii konfliktów. Konflikty mają ogromną moc ? przejmują kontrolę nad nami, naszym życiem, …
Eric Flamholtz, Yvonne Randle
Kultura firmy
CZY ZNASZ TAJEMNICZY I NIEWIDZIALNY SKŁADNIK SUKCESU FIRMY? Jak Walmart z małej firmy w Arkansas stał się jednym z największych …
Sergiusz Trzeciak
Personal Branding for Leaders
DAJ SIĘ POZNAĆ INNYM: WCIEL W ŻYCIE SWOJĄ STRATEGIĘ PERSONAL BRANDINGU! Wielu liderów myśli, że dzięki ich wiedzy, umiejętnościom i …
Justin Roff-marsh
Machina sprzedażowa
STWÓRZ SUPERWYDAJNĄ ORGANIZACJĘ dzięki przełomowej metodzie Justina Roffa-Marsha Większość firm ciągle w zbyt małym stopniu wykorzystuje korzyści związane z podziałem …
Mark Roberge
Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży
SPRZEDAŻ TO NIE SZTUKA LECZ NAUKA! PORA WYKORZYSTAĆ SPRAWDZONE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA SKALOWALNEJ I EFEKTYWNEJ EKIPY HANDLOWEJ. W większości organizacji …
Madhavan Ramanujam, Georg Tacke
Monetyzacja Innowacji. Jak projektować i wyceniać produkty i usługi, za które klienci chętnie zapłacą wyższą cenę?
ZAPROJEKTOWAĆ, STWORZYĆ, ZAREKLAMOWAĆ, WYCENIĆ! BY ODNIEŚĆ FINANSOWY SUKCES, MUSISZ ODWRÓCIĆ TEN PROCES! Na niezwykle konkurencyjnych rynkach innowacje przestały być dla …
Hermann Simon
Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes?
To paradoks: z jednej strony firmy chcą za wszelką cenę uniknąć wojny cenowej, a z drugiej wielu menedżerów uważa, że …