Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Autor: Michał Kaczmarczyk

Wydawca: Wyższa Szkoła Humanitas

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką
marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko
rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia
i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie
wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji
w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek
służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra
badaczy-teoretyków, jak i praktyków osób, które na co dzień
implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając
lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu
omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.

Dodatkowe informacje

Psychologia
16 września 2016
0
Public Relations i marketing w sektorze publicznym
9788365682178

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.