Program kształcenia zintegrowanego

Program kształcenia zintegrowanego

Autorzy: Aleksandra Feder , Aleksandra Nieścierowicz

Wydawca: Harmonia


Książkę polecamy nauczycielom kształcenia zintegrowanego w szkołach podstawowych specjalnych i ogólnych z klasami integracyjnymi oraz osobom pracującym z uczniami z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.
„Zaprezentowany program nauczania obejmuje pierwszy etap edukacji dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym.Może on być realizowany w warunkach szkoły podstawowej specjalnej, a także we wszystkich szkołach ogólnodostępnych, w których obowiązek szkolny realizują uczniowie niepełnosprawni intelektualnie w stopniu lekkim.Główną ideą konstruowania autorskiego programu jest akcentowanie podmiotowości dziecka, a co za tym idzie, jego potrzeb, możliwości i zainteresowań”.
Program zawiera cele edukacyjne, przejrzysty układ treści nauczania i odpowiednie dla nich przewidywane osiągnięcia ucznia w układzie: minimalne, zadowalające i maksymalne.Układ ten może odpowiadać klasom (klasa I realizuje osiągnięcia minimalne, klasa II – zadowalające, klasa III – maksymalne).Ponadto w książce znajduje się opis procedur osiągania celów i sposobów oceniania.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Książkę polecamy nauczycielom kształcenia zintegrowanego w szkołach podstawowych specjalnych i ogólnych z klasami integracyjnymi oraz osobom pracującym z uczniami z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.
„Zaprezentowany program nauczania obejmuje pierwszy etap edukacji dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym. Może on być realizowany w warunkach szkoły podstawowej specjalnej, a także we wszystkich szkołach ogólnodostępnych, w których obowiązek szkolny realizują uczniowie niepełnosprawni intelektualnie w stopniu lekkim. Główną ideą konstruowania autorskiego programu jest akcentowanie podmiotowości dziecka, a co za tym idzie, jego potrzeb, możliwości i zainteresowań”.
Program zawiera cele edukacyjne, przejrzysty układ treści nauczania i odpowiednie dla nich przewidywane osiągnięcia ucznia w układzie: minimalne, zadowalające i maksymalne. Układ ten może odpowiadać klasom (klasa I realizuje osiągnięcia minimalne, klasa II – zadowalające, klasa III – maksymalne).Ponadto w książce znajduje się opis procedur osiągania celów i sposobów oceniania. Załączono też aneks zawierający spis najważniejszych metod pracy służących do osiągania celów oraz opisy ćwiczeń ruchowych, które przydadzą się w trakcie działalności fizyczno-ruchowej i nie tylko.
Książka dopuszczona do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej.
Numer dopuszczenia: DKOS-5002-23/07

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2009
44
Program kształcenia zintegrowanego
978-83-7134-324-7
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.