Polska karty pracy z tekstami do czytania ze zrozumieniem dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Autorzy: Agnieszka Borowska-Kociemba , Małgorzata Krukowska
Wydawca: Harmonia podręczniki
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
Będzie przydatna na wszystkich etapach edukacji w klasach integracyjnych i oddziałach terapeutycznych, a także podczas zajęć rewalidacyjnych.
Karty zawierają wiele różnorodnych i urozmaiconych ćwiczeń, dzięki którym uczniowie zdobywają wiedzę o Polsce, jej historii, geografii i kulturze.W trakcie pracy rozwijają oni także funkcje kognitywne: spostrzegawczość, pamięć, rozumienie, analizę i syntezę.
Opracowane materiały są zgodne z podstawą programową dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
Będzie przydatna na wszystkich etapach edukacji w klasach integracyjnych i oddziałach terapeutycznych, a także podczas zajęć rewalidacyjnych.
Karty zawierają wiele różnorodnych i urozmaiconych ćwiczeń, dzięki którym uczniowie zdobywają wiedzę o Polsce, jej historii, geografii i kulturze. W trakcie pracy rozwijają oni także funkcje kognitywne: spostrzegawczość, pamięć, rozumienie, analizę i syntezę.
Opracowane materiały są zgodne z podstawą programową dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Sposób przygotowania zadań oraz ich zróżnicowany stopień trudności umożliwiają zastosowanie indywidualnego podejścia do ucznia, który może pracować samodzielnie lub ze wsparciem nauczyciela.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.