Nienawidzę zasad. Oglivy o reklamie. Wyd. 2020

Nienawidzę zasad. Oglivy o reklamie. Wyd. 2020

Autor: David Ogilvy

Wydawca: Fundacja Lethe / Animi2

Podobno zasady są po to aby je łamać...ale trzeba wiedzieć jak. W dobie skondensowanych komunikatów, zasięgów na skalę światową i możliwości udostępniania swojego przekazu w klika sekund milionom ludzi na całym globie, tym ważniejsze staje się jak te możliwości wykorzystujemy.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Podobno zasady są po to aby je łamać...ale trzeba wiedzieć jak. W dobie skondensowanych komunikatów, zasięgów na skalę światową i możliwości udostępniania swojego przekazu w klika sekund milionom ludzi na całym globie, tym ważniejsze staje się jak te możliwości wykorzystujemy. Istotna jest treść, forma, czas, miejsce i otoczenie komunikatu.

potrzebujesz inspiracji na marketing w czasach recesji?

chcesz dowiedzieć się jak robić reklamę, która sprzedaje?

pracujesz w marketingu czy agencji reklamowej lub chciałbyś zacząć i jakoś się do tego zabrać ?

chcesz wiedzieć jak prowadzić agencję reklamową?

interesuje Cię na jakie badania zwracać uwagę i jak pozyskiwać dane?

i co z tymi danymi dalej?

chcesz zrozumieć od czego zależy, czy Twój przekaz stanie się rozpoznawalnym "viralem" czy rozpłynie się w odmętach bombardujących nas wszystkich informacji?

wolisz aby Twoja reklama nie była po prostu dobra, ma być kultowa?

Warto zacząć od lektury.

Dodatkowe informacje

Psychologia
1 grudnia 2020
272
Nienawidzę zasad. Oglivy o reklamie. Wyd. 2020
Jacek Środa, Marek Zawiślak
9788366303119

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.