Modele biznesowe dla bystrzaków
Autor: Jim Muehlhausen
Wydawca: Septem
Modele biznesowe dla bystrzaków pomogą Ci napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniujesz cele swojej firmy i wzmocnisz jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryjesz, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości, opracować sposoby na generowanie przychodów, zidentyfikować konkurentów, rozwinąć konkurencyjną strategię i wiele więcej.
Modele biznesowe dla bystrzaków pomogą Ci napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniujesz cele swojej firmy i wzmocnisz jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryjesz, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości, opracować sposoby na generowanie przychodów, zidentyfikować konkurentów, rozwinąć konkurencyjną strategię i wiele więcej.
Jim Muehlhausen jest założycielem i prezesem Instytutu Modelu Biznesowego, a także mówcą i konsultantem firm małych i dużych. Jest autorem The 51 Fatal Business Errors and How to Avoid Them. Jego artykuły pojawiają się są w „Entrepreneur”, „Businessweek” i dziesiątkach innych publikacji.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.