Kodowanie przez wzmacnianie Ćwiczenia do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych dla klas 4–8

Kodowanie przez wzmacnianie Ćwiczenia do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych dla klas 4–8

Autor: Paulina Zając

Wydawca: Harmonia

Zadania polegające na kodowaniu i szyfrowaniu to doskonały pomysł na urozmaicenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych.Dzięki ponad 60 ćwiczeniom dla uczniów klas IV–VIII można w przyjemny sposób pracować nad usprawnieniem:

- funkcji percepcyjno-motorycznych

- percepcji wzrokowej

- spostrzegawczości

- koordynacji wzrokowo-ruchowej

- funkcji językowych

- zdolności koncentracji.

Materiał można wykorzystać zarówno w czasie wolnym w domu, na zajęciach świetlicowych, jak i w gabinetach terapeutycznych.Ćwiczenia polegają na odkodowywaniu najpierw poszczególnych haseł, a później motywatorów (wzmocnień).Wykorzystane słownictwo pochodzi z bliskich uczniom kręgów tematycznych – szyfry odnoszą się zarówno do slangu młodzieżowego, jak i terminów utrwalanych podczas lekcji geografii czy tytułów szkolnych lektur.

Po odkodowaniu słów występujących w danym zadaniu można także zachęcić uczniów do:

- ułożenia wyrazów w kolejności alfabetycznej

- ułożenia zdań z wybranymi wyrazami

- stworzenia krzyżówki przy użyciu tych wyrazów

- samodzielnego zakodowania wyrazów o podobnej tematyce

- zaznaczenia samogłosek lub spółgłosek w powstałych wyrazach, a następnie ich policzenia

- napisania krótkiego opowiadania z wykorzystaniem odkodowanych wyrazów.

Wszechstronne zastosowanie publikacji na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z pewnością ułatwi pracę nauczycielom i terapeutom pedagogicznym.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Zadania polegające na kodowaniu i szyfrowaniu to doskonały pomysł na urozmaicenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Dzięki ponad 60 ćwiczeniom dla uczniów klas IV–VIII można w przyjemny sposób pracować nad usprawnieniem:

- funkcji percepcyjno-motorycznych

- percepcji wzrokowej

- spostrzegawczości

- koordynacji wzrokowo-ruchowej

- funkcji językowych

- zdolności koncentracji.

Materiał można wykorzystać zarówno w czasie wolnym w domu, na zajęciach świetlicowych, jak i w gabinetach terapeutycznych. Ćwiczenia polegają na odkodowywaniu najpierw poszczególnych haseł, a później motywatorów (wzmocnień). Wykorzystane słownictwo pochodzi z bliskich uczniom kręgów tematycznych – szyfry odnoszą się zarówno do slangu młodzieżowego, jak i terminów utrwalanych podczas lekcji geografii czy tytułów szkolnych lektur.

Po odkodowaniu słów występujących w danym zadaniu można także zachęcić uczniów do:

- ułożenia wyrazów w kolejności alfabetycznej

- ułożenia zdań z wybranymi wyrazami

- stworzenia krzyżówki przy użyciu tych wyrazów

- samodzielnego zakodowania wyrazów o podobnej tematyce

- zaznaczenia samogłosek lub spółgłosek w powstałych wyrazach, a następnie ich policzenia

- napisania krótkiego opowiadania z wykorzystaniem odkodowanych wyrazów.

Wszechstronne zastosowanie publikacji na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z pewnością ułatwi pracę nauczycielom i terapeutom pedagogicznym.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2022
80
Kodowanie przez wzmacnianie Ćwiczenia do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych dla klas 4–8
978-83-8309-066-5
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.