Jakość produktów i usług  perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Jakość produktów i usług perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Autor: Michał Kaczmarczyk

Wydawca: Wyższa Szkoła Humanitas

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym. Wyrażamy nadzieję, że książka przyczyni się
do upowszechniania wiedzy na temat wieloaspektowej roli zarządzania jakością we
współczesnych organizacjach oraz narzędzi możliwych do wykorzystania w niełatwym
procesie implementowania w praktyce organizacyjnej założeń TQM.

Dodatkowe informacje

Inne
22 września 2017
0
Jakość produktów i usług perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej
9788365682208

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.