Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

Autor: Reformat Beata

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Główne cele pracy i przedstawione hipotezy badawcze zaważyły na jej konstrukcji. Praca obok części teoretycznej zawiera także część empiryczną, poświęconą prezentacji badań własnych autorki oraz uzyskanych wyników. W rozdziale pierwszym rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z kategorią i modelami innowacji w handlu detalicznym.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Główne cele pracy i przedstawione hipotezy badawcze zaważyły na jej konstrukcji. Praca obok części teoretycznej zawiera także część empiryczną, poświęconą prezentacji badań własnych autorki oraz uzyskanych wyników. W rozdziale pierwszym rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z kategorią i modelami innowacji w handlu detalicznym. Rozważania w rozdziale drugim skoncentrowano wokół strategii konkurencji przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce. Rozdział trzeci zawiera identyfikację rynku nabywcy finalnego odbiorcy innowacyjnych działań przedsiębiorstw detalicznych w Polsce oraz charakterystykę badanych przedsiębiorstw handlu detalicznego w kontekście ich potencjału konkurencyjnego. Ostatni rozdział zawiera rozważania na temat modeli procesów budowy i utrzymania przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego opartego na innowacjach.

Dodatkowe informacje

Inne
5 czerwca 2017
0
Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego
9788378752745

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.