Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego
Autor: Reformat Beata
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Główne cele pracy i przedstawione hipotezy badawcze zaważyły na jej konstrukcji. Praca obok części teoretycznej zawiera także część empiryczną, poświęconą prezentacji badań własnych autorki oraz uzyskanych wyników. W rozdziale pierwszym rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z kategorią i modelami innowacji w handlu detalicznym.
Główne cele pracy i przedstawione hipotezy badawcze zaważyły na jej konstrukcji. Praca obok części teoretycznej zawiera także część empiryczną, poświęconą prezentacji badań własnych autorki oraz uzyskanych wyników. W rozdziale pierwszym rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z kategorią i modelami innowacji w handlu detalicznym. Rozważania w rozdziale drugim skoncentrowano wokół strategii konkurencji przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce. Rozdział trzeci zawiera identyfikację rynku nabywcy finalnego odbiorcy innowacyjnych działań przedsiębiorstw detalicznych w Polsce oraz charakterystykę badanych przedsiębiorstw handlu detalicznego w kontekście ich potencjału konkurencyjnego. Ostatni rozdział zawiera rozważania na temat modeli procesów budowy i utrzymania przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego opartego na innowacjach.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.