Emocje. Kapitan Nauka. Bazgraki wyd. 3

Emocje. Kapitan Nauka. Bazgraki wyd. 3

Autor: Monika Sobkowiak

Wydawca: Kapitan Nauka

Bazgraki poznają emocje i rozwiązują łamigłówki!

W tym zeszycie znajdziesz różnorodne i angażujące zadania, które gwarantują długą zabawę!Łamigłówki wciągną cię w świat Bazgraków i ich szalonych pomysłów.

Poznaj emocje, które towarzyszą nam każdego dnia!

  • Co czują Bazgraki na spacerze?
  • Która mina wyraża strach, a która radość?
  • Co cieszy Rządka?
  • Czego Gryzka się boi?

Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny, dzięki któremu można rozwiązywać zadania bez końca!

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci.Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia.Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Bazgraki poznają emocje i rozwiązują łamigłówki!

W tym zeszycie znajdziesz różnorodne i angażujące zadania, które gwarantują długą zabawę! Łamigłówki wciągną cię w świat Bazgraków i ich szalonych pomysłów.

Poznaj emocje, które towarzyszą nam każdego dnia!

  • Co czują Bazgraki na spacerze?
  • Która mina wyraża strach, a która radość?
  • Co cieszy Rządka?
  • Czego Gryzka się boi?

Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny, dzięki któremu można rozwiązywać zadania bez końca!

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2025
24
Emocje. Kapitan Nauka. Bazgraki wyd. 3
978-83-68044-72-0
pl
Bazgraki
Miękka
3

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.