Digital business i e-commerce management strategia realizacja praktyka

Digital business i e-commerce management strategia realizacja praktyka

Autor: Dave Chaffey

Wydawca: PWN

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?

Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?

Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?

 "Digital business i E-commerce.Strategia, realizacja, praktyka" to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.

Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?

Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?

Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?

 "Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.

Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także:

- ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,

- wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,

- rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,

- case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym - od studentów po menedżerów. Dzięki "Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" zrozumiesz zasady 

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2016
None
978-83-01-18361-5

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.