Cyberprzemoc w szkole
Autor: Wołk-Karczewska Alicja
Wydawca: Colorful Media
Rozwoj technologii informacyjno-komunikacyjnych umozliwił nie tylko dorosłym, ale takze dzieciom i młodziezy powszechny dostep do internetu i sieci komorkowych, w znaczacy sposob modyfikujac zachowania społeczne i lezace u ich zrodeł mechanizmy psychologiczne.
Rozwoj technologii informacyjno-komunikacyjnych umozliwił nie tylko dorosłym, ale takze dzieciom i młodziezy powszechny dostep do internetu i sieci komorkowych, w znaczacy sposob modyfikujac zachowania społeczne i lezace u ich zrodeł mechanizmy psychologiczne.
Stworzył jednoczesnie zupełnie inna przestrzen, bedaca swiatem wirtualnym ze swoim jezykiem, symbolika i kodeksem postepowania, ktore dla starszego pokolenia sa hermetyczne i nie do konca zrozumiałe. Wielu dorosłych nie zna nowych technologii, musi sie do nich przyzwyczaic i nauczyc z nich korzystac. Dla młodych jest to srodowisko naturalne, urodzili sie, gdy internet juz był i obcuja z nim od zarania. Czesto nowinki technologiczne pojawiaja sie w domach z inicjatywy dzieci i to własnie one sa ekspertami w posługiwaniu sie nimi, poczynajac od przeroznych gier i zabaw edukacyjnych na ogladaniu filmow skonczywszy. W Polsce przecietny wiek pierwszego logowania do sieci wynosi 9 lat.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.