Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Autor: Maja Gojtowska

Wydawca: Wolters Kluwer

Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny? Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny? Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.

W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji. Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald?s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva
i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.

Dodatkowe informacje

Psychologia
1 stycznia 2019
276
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?
978-83-8160-911-1
Opracowanie
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.