Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Autor: Dominik Kaznowski

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.

Dodatkowe informacje

Inne
27 stycznia 2017
0
Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów
9788301183769

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.