Blender. Podstawy modelowania w 3D

Blender. Podstawy modelowania w 3D

Autor: Damian Kuk

Wydawca: Helion

Blender dla początkujących - naucz się go i zacznij tworzyć niesamowite grafiki w 3D

Blender to legenda w świecie grafiki 3D.Trudno znaleźć pasjonata, który o nim przynajmniej nie słyszał, a wielu uznanych artystów właśnie od niego zaczynało swoją twórczą działalność.Ten darmowy, otwarty i nieustannie rozwijany program daje Ci wszystko, czego potrzebujesz: od modelowania i renderowania fotorealistycznych obrazów, przez animacje 3D, aż po przygotowanie projektów gier.Szerokie możliwości Blendera, jego wszechstronność, dostępność i stosunkowo niski próg wejścia sprawiają, że korzystają z niego chętnie zarówno prywatni użytkownicy, jak i profesjonaliści, wspierający się tym narzędziem na przykład podczas produkcji reklam telewizyjnych czy filmów, takich jak nagrodzony Oscarem Flow.

Ten podręcznik stanowi szczegółowe, praktyczne wprowadzenie do Blendera i do modelowania 3D. Autor książki omawia w niej kolejne elementy programu - czerpiąc z własnego bogatego doświadczenia, podpowiada, jak efektywnie korzystać z narzędzi dostępnych w Blenderze.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3
Blender dla początkujących - naucz się go i zacznij tworzyć niesamowite grafiki w 3D

Blender to legenda w świecie grafiki 3D. Trudno znaleźć pasjonata, który o nim przynajmniej nie słyszał, a wielu uznanych artystów właśnie od niego zaczynało swoją twórczą działalność. Ten darmowy, otwarty i nieustannie rozwijany program daje Ci wszystko, czego potrzebujesz: od modelowania i renderowania fotorealistycznych obrazów, przez animacje 3D, aż po przygotowanie projektów gier. Szerokie możliwości Blendera, jego wszechstronność, dostępność i stosunkowo niski próg wejścia sprawiają, że korzystają z niego chętnie zarówno prywatni użytkownicy, jak i profesjonaliści, wspierający się tym narzędziem na przykład podczas produkcji reklam telewizyjnych czy filmów, takich jak nagrodzony Oscarem Flow.

Ten podręcznik stanowi szczegółowe, praktyczne wprowadzenie do Blendera i do modelowania 3D. Autor książki omawia w niej kolejne elementy programu - czerpiąc z własnego bogatego doświadczenia, podpowiada, jak efektywnie korzystać z narzędzi dostępnych w Blenderze. Zaprasza również czytelników do społeczności skupionej wokół Blendera, zrzeszającej osoby, które proponują nowe funkcje oprogramowania, testują i raportują błędy, pracują nad tłumaczeniami interfejsu na wiele różnych języków, a także tworzą blenderowe treści edukacyjne na popularne platformy.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2026
256
Blender. Podstawy modelowania w 3D
978-83-289-2776-6
pl
n
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.