Sławomir Smyczek

Sławomir Smyczek

Książki autorstwa Sławomir Smyczek


Sławomir Smyczek

Challenges for marketing in 21st century

This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing …

Matysiewicz Justyna, Sławomir Smyczek

New Media in higher education market

The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new …

Hat Agnieszka, Sławomir Smyczek

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

W strukturze rozprawy można wyróżnić trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na które składa się sześć rozdziałów, wstęp i zakończenie. …

Opracowanie zbiorowe, Tetla Agnieszka, Matysiewicz Justyna, Grybś-Kabocik Marta, Sławomir Smyczek

Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku

Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi …

Sławomir Smyczek

Nowe trendy w zachowaniu konsumentów na rynkach finansowych

Rynki finansowe stanowią jeden z najważniejszych elementów systemu ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tych rynków świadczy …