Sławomir Smyczek
Książki autorstwa Sławomir Smyczek
Sławomir Smyczek
Challenges for marketing in 21st century
This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing …
Matysiewicz Justyna, Sławomir Smyczek
New Media in higher education market
The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new …
Hat Agnieszka, Sławomir Smyczek
Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych
W strukturze rozprawy można wyróżnić trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na które składa się sześć rozdziałów, wstęp i zakończenie. …
Opracowanie zbiorowe, Tetla Agnieszka, Matysiewicz Justyna, Grybś-Kabocik Marta, Sławomir Smyczek
Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi …
Sławomir Smyczek
Nowe trendy w zachowaniu konsumentów na rynkach finansowych
Rynki finansowe stanowią jeden z najważniejszych elementów systemu ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tych rynków świadczy …