Grzegorz Mazurek

Grzegorz Mazurek

Książki autorstwa Grzegorz Mazurek


Grzegorz Mazurek

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie …

Grzegorz Mazurek

Transformacja cyfrowa perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to …

Grzegorz Mazurek

Transformacja cyfrowa perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to …

Grzegorz Mazurek

E-marketing strategia planowanie praktyka

Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie …

Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek

Intranet skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji

Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety wogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej …