Grzegorz Mazurek
Książki autorstwa Grzegorz Mazurek
Grzegorz Mazurek
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie …
Grzegorz Mazurek
Transformacja cyfrowa perspektywa marketingu
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to …
Grzegorz Mazurek
Transformacja cyfrowa perspektywa marketingu
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to …
Grzegorz Mazurek
E-marketing strategia planowanie praktyka
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie …
Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek
Intranet skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji
Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety wogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej …