Grzegorz Błażewicz
Książki autorstwa Grzegorz Błażewicz
Grzegorz Błażewicz
Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings …
Grzegorz Błażewicz
Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie …
Grzegorz Błażewicz
Marketing Automation Revolution
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer …
Grzegorz Błażewicz
Marketing automation revolution using the potential of big data
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer …
Grzegorz Błażewicz
Rewolucja z marketing automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz …