Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

Książki autorstwa Grzegorz Błażewicz


Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings …

Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie …

Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation Revolution

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer …

Grzegorz Błażewicz

Marketing automation revolution using the potential of big data

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer …

Grzegorz Błażewicz

Rewolucja z marketing automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz …