Asymetria informacji na rynku bankowych kredytów konsumenckich w Polsce

Asymetria informacji na rynku bankowych kredytów konsumenckich w Polsce

Autor: Ewelina Pawłowska-Szawara

Wydawca: Difin

Publikacja poświęcona jest zagadnieniom związanym z diagnozą występowania zjawiska asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich w Polsce (przewagi informacyjnej po stronie kredytodawcy), wypełnieniem luki badawczej w zakresie tego zjawiska, a także zaproponowaniem rozwiązania problemu asymetrii i obszarów aplikacyjnych wyników badań w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich w Polsce.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Publikacja poświęcona jest zagadnieniom związanym z diagnozą występowania zjawiska asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich w Polsce (przewagi informacyjnej po stronie kredytodawcy), wypełnieniem luki badawczej w zakresie tego zjawiska, a także zaproponowaniem rozwiązania problemu asymetrii i obszarów aplikacyjnych wyników badań w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich w Polsce. Zainteresowanie tematyką asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich podyktowane jest nie tylko kwestiami poznawczymi. Podjęcie tej problematyki uzasadniają także możliwości aplikacji analiz i wyników badań w sektorze bankowym oraz wykorzystania sformułowanych wniosków dotyczących kształtowania się braku symetrii informacyjnej w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich. Duże znaczenie problemu zjawiska asymetrii informacji wynika z potrzeby zredukowania negatywnego wpływu, jaki wywiera ono na stabilność sektora bankowego. Książka powinna znaleźć się na półce osób związanych z sektorem bankowym oraz zainteresowanych zagadnieniami ochrony konsumenta na rynku bankowym.

Dodatkowe informacje

Akademickie
1 stycznia 2020
220
Asymetria informacji na rynku bankowych kredytów konsumenckich w Polsce
978-83-8085-312-6
Miękka ze skrzydełkami
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.