Angielski w marketingu promocji i reklamie insights into marketing vocabulary learn manage and create
Autorzy: Malwina Dietrich , Alicja Fandrejewska
Wydawca: Poltext
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiuzawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy wmarketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentrujesię na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notateksłużbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych:rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych.
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiuzawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy wmarketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych.
Koncentrujesię na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notateksłużbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych:rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych.
Zawieraćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologiispecjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególnościćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzaniaproduktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.
Książkajest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany językaangielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał nativespeaker z wymową American English. Poziom językowy B1–B2.
Autorki uczą Biznes Englishna Akademii Leona Koźmińskiego.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.