AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie

AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie

Autor: Alex Castrounis

Wydawca: Helion

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności nieosiągalnych dla konkurencji.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności nieosiągalnych dla konkurencji. Najczęściej przewaga konkurencyjna ma dwa źródła. Pierwszym jest dostarczanie funkcjonalnych rozwiązań, które dają radość użytkownikom. Drugim - wykorzystywanie właściwych danych do wdrażania odpowiedniej strategii, która wciąż podlega optymalizacji. Zastosowanie w tych działaniach rozwiązań z dziedziny sztucznej inteligencji znacznie przyczynia się do sukcesu firmy.

To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.

W tej książce:

koncepcje sztucznej inteligencji oraz potencjał AI dla biznesu
wprowadzenie do modelu AIPB i przykłady zastosowań
pogłębiona dyskusja na temat celów wdrażania rozwiązań AI
koncepcja dojrzałości wobec sztucznej inteligencji i otwieranie się na innowacje
budowa skutecznej strategii wdrażania AI
przyszłość AI dla przedsiębiorstw: oczekiwania i zagrożenia

AI: zmaterializuj swoje marzenia i nadzieje!

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2020
336
AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie
978-83-283-6481-3
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.