Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu.
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody.
Naucz się wywierać wpływ na zespół.
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem.
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
– Zasady zarządzania produktem
– Fazy cyklu życia produktu
– Skuteczne badania rynku
– Analiza konkurencji
– Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu. Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody. Naucz się wywierać wpływ na zespół. Podręcznik efektywnego zarządzania produktem. W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów…
- Seria: Dla bystrzaków
- Autor: Brian Lawley, Pamela Schure
- Ilość stron: 384
- Autor tłumaczenia: Monika Malcherek
- Tytuł oryginału: Product Management For Dummies
- Wydawnictwo: Septem
- Numer ISBN: 978-83-283-5929-1
- Data wydania: 2020-02-03
Oceny czytelników
Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.
Dodaj pierwszą recenzję “Zarządzanie produktem dla bystrzaków”