Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu. Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody. Naucz się wywierać wpływ na zespół. Podręcznik efektywnego zarządzania produktem. W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów…

  • Seria: Dla bystrzaków
  • Autor: Brian Lawley, Pamela Schure
  • Ilość stron: 384
  • Autor tłumaczenia: Monika Malcherek
  • Tytuł oryginału: Product Management For Dummies
  • Wydawnictwo: Septem
  • Numer ISBN: 978-83-283-5929-1
  • Data wydania: 2020-02-03

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu.
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody.
Naucz się wywierać wpływ na zespół.
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem.
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
– Zasady zarządzania produktem
– Fazy cyklu życia produktu
– Skuteczne badania rynku
– Analiza konkurencji
– Efektywne wprowadzanie produktu na rynek

SKU: 9788328359291
Kategoria:
Tag:

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Zarządzanie produktem dla bystrzaków”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *