Techniki promocji sprzedaży

Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty – rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse…

  • Autor: Maciej Tesławski
  • Ilość stron: 300
  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Numer ISBN: 9788363566388
  • Data wydania: 2016-04-14

Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty – rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty – kupią Twój produkt.

„Techniki promocji sprzedaży” to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na „promocje”. Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie?

Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów – marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz Czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.

Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.

– – – – – – – – –

„To obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat ? konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych.”
Krzysztof Kozak
specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Członek Zarządu ICP Group S.A.

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Techniki promocji sprzedaży”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *