Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować

Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.

Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać.Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.

Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele.Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować.Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.

Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać.

  • Autor: Piotr Garlej
  • Ilość stron: 344
  • Wydawnictwo: One Press
  • Numer ISBN: 978-83-289-0719-5
  • Data wydania: 2024-08-22

Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.

Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.

Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.

Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.

SKU: 9788328907195
Kategoria:

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *