Konsumenci wydają pieniądze.
Producenci zarabiają pieniądze.
Prosumenci mogą robić jedno i drugie!
Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia:
– Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś?
– Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania?
– Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji?
– Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały?
– Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy?
Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś „nie”, to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę!
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji.
„Erę prosumenta 2.0” powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać.
Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. „Era prosumenta 2.0” to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
Dodaj pierwszą recenzję “Era prosumenta 2.0”